Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karma, tzv. legalizace léčebného konopí počesku je jedna velká fraška. A pokud jde o to mazání z hlavní stránky, tak mi to přijde naprosto drakonické a nesmyslné, protože blogger není profesionální novinář a nejde o nic ožehavého, co by mohlo třeba vyvolávat nenávist nebo někoho bez důkazů neprávem očernit. Mně zase mázli z titulní stránky článek o negativní karmě, přestože jsem se o nikoho neotíral a srovnával jsem s jinými portály, kde něco podobného je, avšak nejmenoval jsem je, abych nedělal reklamu konkurenci. Článek jsem zařadil do rubriky média, kam blogy o blozích logicky patří, ovšem byl jsem naprosto nelogicky přesunut do hydeparku.

2 0
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 688x
Tomáš Kubálek, iniciátor a předseda APLK - Asociace pěstitelů léčebného konopí, z.s.. Jedním z cílů Asociace je jasně pojmenovat překážky, které brání v uvedení transparentního a funkčního systému výroby a distribuce léčebného konopí do praxe v České republice.

 

 

Seznam rubrik